1 jaar van huis - Reisverslagen van judith kruidhof - WaarBenJij.nu 1 jaar van huis - Reisverslagen van judith kruidhof - WaarBenJij.nu
1 jaar van huis

Ik hoop zo veel mogelijk te zien en mee te maken!

Recente Reisverslagen:

17 September 2015

Road trip to brisbane

03 April 2015

surf weekend

02 April 2015

Een eerste geweldige week!
judith

24 maart vlieg ik naar Australië. Voor een jaar ben ik dan op reis en aan het werk. Ook heb ik een retour naar nieuwzeeland geboek, en ik zal de laatste maand(en) van mijn reis in zuid oost Azië rond trekken. Hier hoop ik af en toe een berichtje te plaatsen hoe het gaat en wat ik heb mee gemaakt

Actief sinds 26 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2957

Voorgaande reizen:

24 Maart 2015 - 23 Maart 2016

1 jaar van huis

Landen bezocht: